30 maj 2011

Karma

eftersom jag inte får skriva något specifikt här om vad som händer runt omkring, det har jag blivit tillsagd två gånger idag, så kan jag bara säga som så att... det är JÄVLIGT skönt att man kan radera folk från facebook och msn, det är ju dock en aning jobbigt att man inte bara kan klicka på "ta bort" i verkligheten.. men det får man väl leva med antar jag.

Funderar på om jag ska byta blogg igen... trivs bättre med blogg.se men nackdelen är att jag har inte listat ut hur man bloggar från en androidmobil om man bloggar där.. vet inte ens om det går?
blogger.com har ju en app liksom.. men får väl undersöka. Hittar jag ett sätt att blogga från mobilen på så byter jag tillbaka till min gamla blogg, fast utan alla gamla inlägg ^^
Ska undersöka saken nu faktiskt, så vi hörs! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar