11 maj 2011

4 in the morning

Ja.. Då blev jag väckt inatt av katterna. Tror ni det var kul efter att ha somnat runt halv tre? Inte ett dugg :-( dessutom hade shiva på något sätt lyckats att ta sig in bakom rullgardinen och haft ner en kruka i soffan, så nu är den full av jord. Jävla katt as. Slängde ut henne på balkongen o min fina pojkvän satte sig i soffan o spruta vatten på Stina varje gång hon gnällde eller jama haha. Men han gjorde det för att jag skulle få sova lite till, han är fin min pojkvän.
Nu sitter jag iaf på bussen till praktiken, den här dagen kommer kännas hur lång som helst med tanke på hur trött jag är, fy tusan. Men vid 10 blir det frukost o då vaknar jag förhoppningsvis till lite.
Ni får ha det så bra mina fina, hör av mig!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar