15 maj 2011

sad eye

det är med sorg i hjärtat jag säger att min ena misse måste härifrån :(
inte nog med att hon skiter i duschen jämt.. utan hon är också den som oftast får igång Shiva tidigt på morgonen så dom jagar varandra runt hela lägenheten. Det har varit en så jävla lång period där jag vaknar av dom kl 4 och inte somnar förrän runt kl 6 och det funkar inte.. ibland så tar älskling över vattensprutandet men han måste ju också få sova..
Nu kan jag inte heller ta ut Shiva på balkongen när Stina börjar.. för två gånger har jag hittat henne på grannens balkong och jag har ingen lust att knacka på där varje dag.. Så måste prata med min mor om att hon får ta Stina igen :( snyft

Klockan är för övrigt snart 5, borde försöka somna om men rätt så omöjligt för tillfället så jag ska slänga på ett avsnitt gossip girl o sen lägger jag mig nog. Calles pappa kommer och hämtar oss ganska skapligt förhoppningsvis så vi hinner tvätta det vi behöver innan vi åker hem från dom senare idag. Ska ju äta lite gott för att Lasse har fyllt år. Men jag kanske uppdaterar senare idag.. eller imorgon.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar