23 maj 2011

ny vecka, nya utmaningar!

Har som vanligt en fullspäckad vecka att vänta mig, men det tar vi när det kommer.
Tänkte berätta om min helg för er intresserade.

Fredag: hade skola såklart. Åkte därefter till skatteverket och ekonomiskt bistånd och fixade lite grejer. Åkte hem och handlade. Gjorde god mat. Åkte sen hem till fina sis och henka för en kväll med film och massa gott till det. Kom hem vid ett typ.. Somna runt fem på morgonen och sov en timme typ.. Satans lekande katter alltså.

Lördag: sprang bort till mormor vid 10 och åkte till mor min. Väl där åt vi frukost innan jag satte igång med arbetet. Den här gången städade jag mitt gamla rum ordentligt. Slängde massa gamla byråer o skit som bara stod och var trasigt typ.. Varvade städningen med lite vedkastning och kloklippning på hundar. Hann också med två promenader med vovvarna. Blev riktigt god middag också, grillad flintastek och egna hamburgare bredvid, klyftpotatis och tzatsiki. Såklart en god sallad på det. MUMS! Kom hem vid typ halv åtta och spenderade resten av kvällen framför gossip girl. Älskling hade kvalitetstid med tyjo på o'learys haha..

Idag (söndag): segade mig hela dagen medans älskling var hos sin farmor. När han kom hem fixade jag mig lite innan vi gick till fräcka frökens och tog en varsin smoothie. Fy tusan vad god den var! Sen handlade vi hem lite grejer som fattades till dagens middag. När vi kom hem så gjorde vi ordning i lägenheten, diskade och sorterade tvätt. Sen var det dags för mig att bege mig ner i tvättstugan. Så ni kan ju vissa vad jag gjorde resten av kvällen.
Nu ligger jag i sängen.. Ska lägga ifrån mig mobilen och sova tänkte jag. Snart joinar min pojke mig förhoppningsvis.

Ni får ha det bäst. Pussar!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar