10 maj 2011

jag är inte ensam tvåsam. Jag är bara ensam ibland. Make sense?

att vara ensam. Ja det kan vara en kamp för många. Även för mig. Jag hatar att vara ensam, när jag inte har valt det själv. Varannan vecka den närmsta framtiden kommer jag vara ensam hela dagarna. Det är inte ett dugg kul. Men jag vet att min älskade man enbart gör detta för vår skull, för att vi ska få en bra framtid. Och därför älskar jag honom ännu mer, om det är möjligt.
Men jobbigt är det kan jag lova, tur att jag har katterna.
Min älskling skrev förut att om vi hade haft en större lägenheten och bättre ekonomi skulle han köpa en hund åt mig, min sötnos <3 såna där saker alltså.. dom får mig att smälta. Min finis.

Klockan är redan 16.00 och jag har inte fått något gjort idag. Men jag ska klä på mig nu och gå till donken för att käka lite. Känner att jag förtjänar fet mat. Sen ska jag hem igen. Under tiden som maten smälter ska jag ta gårdagens disk och dammsuga upp en massa gjord från krukan som Shiva hade ner i natt... Sen är det dags att röra på fläsket. Jag ska ta varvet i Vrinnevi idag med, jag skulle vilja ha med stavarna men jag vet så väl att jag inte kommer orka gå med dom i 7 km.. ett bättre alternativ har jag ju. Imorgon har jag praktiken och brukar ju vara ganska trött efter det, men jag har ju bestämt att jag ska ut och röra på mig varje dag. Så jag ska nog ta en kortare promenad på ca 1 timme och då ha med stavarna. Bra Erina, det låter som en superbra idé!

Vi har lite roligt planerat framöver förresten. Nu på söndag ska vi åka hem till älsklings pappa för att fira honom i efterskott, Grattis på dig Lasse :)
Sen i början av juni (tror jag, har glömt bort datumet) har älsklings mamma bjudit med oss på någon slags firmafest. Superkul ju :) får lite panik över hur jag ska klä på mig.. har ju bara kläder som är casual liksom. Men får se hur det blir... det är ju ett par veckor kvar åtminstonde.. eller mer än så egentligen. På lördag kommer jag nog åka ut till mamam också, tror det blir så.. Så ska älskling få vara själv hemma lite. Han lär vilja sitta framför sitt tv:spel eller träffa någon polare eller så iaf haha.

Nu får ni ha det så bra tills vi hörs igen! Kikar kanske in lite senare, puss på er!


my love <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar