29 maj 2011

another sunny day has come and gone away

varför måste det hela tiden komma konstiga saker.. jag vill kunna känna tillit och säkerhet, men jag gör inte det.. jag kämpar och kämpar men det hjälper inte längre. Men jag kommer inte ge upp.. det kan jag inte. Jag önskar bara att saker vore mindre komplicerat än vad det är, att allt kunde vara tydligt, svart på vitt, att inget behövde döljas..som det uppenbarligen behövs?

orkar nästan inte bry mig om någonting längre... var med Mandy i fredags och igår, i fredags hade vi bara mys framför gossip och en film. Igår pluggade vi järnet. Vi gjorde inte klart arbetet men hon kommer idag så ska vi göra klart det, det ska ju nämligen redovisas imorgon...
Sen får vi se om vi ska göra något inför UF-redovisningen, annars lär ju inte det bli gjort.. jag tänker inte få IG i UF bara för att man inte kan samarbeta och bete sig som folk.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen.. eller så ska jag städa badrummet. Har inte riktigt bestämt mig än. Får bli en rök först ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar