18 maj 2011

trött!

trött är jag skulle man lätt kunna påstå. Sov knappt något inatt, hade otroligt svårt att somna igår kväll.. Sen vakna jag tidigt av katterna, o med en pojkvän som inte var tillräckligt vaken för att hålla dom lugna så gick det inte att somna om. Men kom iallafall iväg till praktiken i tid på morgonen. Väl där gick tiden otroligt fort, satt i kassan i nästan fyra timmar i sträck haha. Det var uppenbarligen ingen som ville komma och byta av mig :P

Satt en stund på Espresso House med älskling när jag kom in till stan igen. Drack min älskade frapino haha!

Nu har jag betalt några av alla räkningar.. imorgon bitti ska några fler betalas när jag får min barnpension.. Sen måste jag ringa ekonomiskt bistånd och fråga några saker.. sen på eftermiddagen måste jag till Skatteverket och fixa lite grejer.. så nu tänkte jag gå och lägga mig faktiskt. Orkar inte göra något långt inlägg till er som läser. Ni får klara er haha.... (jag vet, inte kul!)

Vi hörs! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar