15 maj 2011

i övre svärtinge

Tja på er!
Vad har ni för er en fin dag som denna? Jag själv ligger i calles säng hemma hos hans far, mätt som ett as efter en god pizza. Har precis hängt upp tvätt och vikt+sorterat torr tvätt. Eftersom vi åkte ut hit idag så missade vi vår tvättid hemma, så vi tog med oss det nödvändiga hit, det mesta hinner säkert torka tills vi ska hem, o gör det inte det så går det ju faktiskt att hänga upp hemma.. Roligt inlägg jag gör då förresten..

Funderar på att ta mig en liten promenad. Min kära pojkvän sitter framför sitt töntspel som vanligt när vi är här, o jag är rastlös. Vill inte spendera hela dagen liggandes i en sängjävel :-P
Men återstår att se hur jag gör.

Jag har iaf bestämt nu att jag måste lämna tillbaka Stina :-( fortsätter det såhär så kommer jag bryta ihop totalt..

Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar