12 maj 2011

äntligen!

jag har ännu en gång bevisat för mig själv att jag faktiskt är knäpp haha. Idag blev jag SKITGLAD när jag fick den där "checka in" grejen på facebook att funka. Haha, stöörd!

Som ni säkert (inte) märkte så bloggade jag ingenting igår, förutom på morgonen. Jag orkade helt enkelt inte. Hade en lång dag på praktiken, men ett plus var ju faktiskt att min fina älskling kom och hälsa på :) sen var han kvar där tills jag slutade, så han fick vänta i typ en timme, sötisen.
När vi kom in till stan så gick vi runt litegrann på stan. Sen drog vi oss ner till Plaza där vi åt en supergooooood plankstek. Fy tusan vad jag har längtat efter det. Älskling tog förstås en öl till också haha. Efter det kollade vi runt lite mer på stan, älskling fick med sig en keps hem och en ny klocka. Jag köpte mig en jumpsuit, min jag hade förra sommaren har ju blivit för liten.. buhuu hahahha. Så kan det gå... När vi kom hem så gick vi direkt till Ica för att handla hem lite gott till oss själva, vi tyckte att vi förtjänade det. Vi hade nämligen varit utan båda coca-cola och chips i nästan fem dagar och det är starkt av oss måste jag säga, så beroende som vi var av det. Så vi köpte hem chips och dipp, men skippade colan och köpte Imsdals vatten istället, supergott :) sen myste vi framför tv:n hela kvällen.
Ett stort plus i kanten på den dagen var ju att Sverige vann över Tyskland i ishockey :)

Idag slöade jag hemma typ hela dagen. Orkade verkligen inte gå till skolan, hade inga speciella lektioner heller. Men jag gick iallafall på UF-lektionen så vi kunde göra klart årsredovisningen. Blev inte glad av synen jag fick när jag kom dit kan jag säga.. men det är inget jag tänker skriva om här... Men jag och Mandy stack iaf ner på stan efter det. Tog oss en varsin frapino med chokladsmak på Espresso House. Sen gick vi runt lite på stan och kollade, Mandy försökte hitta en klänning till studenten, men det gick inget vidare med det.. Vid halv 7 typ så drog vi åt varsitt håll, jag gick till donken direkt när jag hade klivit av spårvagnen. Jag kände att jag bara inte orka ställa mig och laga mat idag. Är så slut i kroppen, så blev onyttigt idag... Menmen..
Imorgon hoppas jag att jag ska kunna ta en liten promenad. Måste hålla mig borta från Vrinnevispåret tills min enorma blåsa på hälen har försvunnit.. förstår inte riktigt vart den kom ifrån med tanke på att jag har använt samma gamla skor som vanligt. Hmm... men men. Tänker inte hänga läpp för det!

Nu mina vänner måste jag ställa undan datorn och göra rent soffan... Shiva hade ju ner en kruka igen.. så jord finns det gott om ifall ni vill ha :) Tänkte bara slänga upp lite bilder :)

Hur gott ser inte det här ut då?!

? :)

snyggaste outfitbilden... men aah, här är jumpsuiten jag köpte igår :) ganska enkel, men otroligt skönt material och riktigt snygg rygg. Nu önskar jag att jag hade haft en megasnygg tatuering över hela ryggen, skulle vara skitsnyggt till den här dressen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar