26 maj 2011

varför plugga när man kan vara arg? :)

HALLÅ I STUGAN!!!!!
nej men hej, har inte bloggat bra på ett tag. Har haft saker i vägen. Tur är väl det. Men nu kan jag inte låta bli. O innan jag börjar ska jag börja med att säga att eftersom jag inte nämner några namn i detta inlägg så behöver INGEN komma o säga "Sådär får du inte skriva", "ta bort det där" osv. Så! Då var det klart.

Dagens första störningsobjekt:

Fick ett sms av min underbaring att jag ska sluta lägga energi på en viss person. Men HUR ska jag lyckas med det när personen i fråga bara STÖR MIG?! Ren provokation från start. O jag har så mycket "elakt" att säga om denna person. Men det är nästan inte värt det. Det är en person jag hatar från djupet av mitt hjärta. Drygar man mot mig har man orsakat det själv. Sen folk som tror dom är så jävla snygga och vuxna, men i själva verket ser förjävliga ut, inte kan sminka sig, ENBART söker uppmärksamhet med sina bilder och dessutom beter sig som en 10-åring, dom är det bara synd om. Och synd nog så kan jag inte låta bli att störa mig på sånt. That's me.. Aja. Gör min älskling till lags för en gångs skull. Inte för att jag vill, tycker det är kul att dryga mot människor som drygar mot mig :)

"jag vill att han ska vara lycklig, bara inte med dig"
dom orden startade allting och dom kommer jaga dig förevigt!

Störningsobjekt 2:

Personer, tjejer, som tycker synd om sig själva. Herregud, har man satt sig i en situation får man väl ta konsekvenserna. O HERREGUD, om en killes flickvän säger ifrån, bör man inte som tjej acceptera det då? Men du är väl dumk*****d. Äh, orka lägga energi egentligen..

Störningsobjekt 3:

Det är väl också dagens största! Jag tar inte skit. Dom som känner mig borde veta det. Sorgligt nog så är det två personer som inte verkar fatta det. Snart kommer en av dom, eller kanske båda två, få sina ansikten förstörda. Och om ni läser det här, för ni lär ju fatta att det handlar om er, ta det inte som ett hot. Det är bara ett faktum.
För eller senare tar mitt tålamod slut och det är på bristningsgränsen nu alltså. Jag tar inte när folk slänger skit och lögner rakt i ansiktet på mig. Kan säga som så att ska man dryga mot någon så är det helt fel att välja mig. Jag kan ignorera och skita i det, till en viss gräns. Nu är den gränsen nådd. Sen länge egentligen.. men tänker inte riskera skolan när det är typ två veckor kvar.
Haha, jag kan inte ens få ut det jag känner och tänker i ord. Helt sjukt. Det är SÄLLAN jag blir såhär förbannad och irriterad, så synd om er!!!!!



Nu, mina vänner, ska jag sätta mig och plugga. Klockan är 23.41 så jaa, jag vet att klockan är lite väl mycket för det. Men vad gör det, orka stressa igenom livet :) och orka känna att man har måsten! Fast det vet jag ju att jag har.. en jävla massa måsten!


bjuder på en gammal bild ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar