10 maj 2011

älskling vänta, får jag bara sitta bredvid dig?

kikar in här en liten sväng igen. Ligger just nu i sängen och väntar på att min fina ska komma hem. Egentligen borde jag ju sova nu, ska upp tidigt till praktiken imorgon, men har svårt att sova utan honom i närheten, min kärlek.

Kikade in på en väns blogg förut och såg en låt med Veronica Maggio, Snälla bli min, herregud säger jag bara. Den kvinnan är otrolig. Det är garanterat en låt som går rätt in på min topp 5 lista. Lyssna på den här.
Kom över en gammal goding också när jag satt och tittade på Pluras kök, där älskade Veronica för övrigt var gäst idag, David Grey - This years love. Den låten är fortfarande lika underbar som första gången jag hörde den. Här kan du lyssna på den.

Det är ju helt sjukt egentligen hur mycket musik kan påverka en människa.. Jag ska inte ge mig in på detta ämne nu, klockan är för mycket haha. Men som sagt, helt sjukt. Det spelar ingen roll hur ledsen, arg, deppig etc jag är, rätt musik kan vända mitt humör hur lätt som helst. Jag kan såklart också gå från att vara superglad till att bli deppig eller så.. men det beror oftast bara på att jag hör en låt som betyder mycket för mig. Aja.. med det sagt så slänger jag in en flumbild på min kärlek. Han är för söt den där killen haha, puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar