23 maj 2011

the ugly truth

maybe you're still the same person I met that day? Who knows...

Jag förstår inte hur en människa kan vara så ful. Både utseendemässigt och på insidan. Inte för att jag ser så jävla bra ut själv men det är ju extremt alltså. O jaa jag vet, jag dömer andra fast jag säkert inte är bättre själv, jag vet att ni tycker så. Men jo, jag är bättre! Så det så!!!!!!!!!

Har varit hemma från skolan nu några timmar. Mandy hängde med hit direkt för att plugga. Pluggade vi? Nae vi tittade på Gossip Girl och en viss persons blogg. Fy tusan.
Nu har jag legat och tittat på tv3play på Det blir bättre.. det avsnittet med Linda Lampenius. Vilken kvinna! Det är något ni verkligen borde kolla på..

Ska dra mig upp ur sängen nu. Plocka ordning lite här hemma innan jag springer in på centrum och köper toalettpapper. Kan inte förstå att det är slut igen?! Helt otroligt alltså... men så är det väl när man bor med en bajsmaskin..

Ni får ha det superbra tills vi hörs igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar