28 maj 2011

the best day ever

Haha ja det är ju nästan så att man inte vet vart man ska börja.... Gick upp kl 7 imorse, ist för 9, för att skriva ett restprov. Jag är duktig!
Efter provet har man lite smått panik för att hinna klart med allt som skulle vara inne kl 11. Får veta att kommer man fem över elva så vägrar lilla Annikki att kolla på ens arbete (Y) jobbar arslet av mig och hinner göra klart en kampanjuppgift och fixa kompletteringar till min UF-uppsats. När klockan är tio i elva kommer ÄNTLIGEN en gubbe o ska fixa skriver. Efter en halvtimme har alla outskrivna papper fortfarande inte kommit ut så hoppet var typ förlorat.. Men får skiten utskrivet iaf. Vid det här laget är alla så jävla förbannad över hur vi har blivit behandlade idag så alla från klassen som var i skolan, förutom en!, gick till rektorn som var söt o sa typ att han inte kunde göra något åt saken. Hela gänget går då till Annikki istället och kommer ingenvart där typ. Men helt plötsligt ändrar hon tiden till två eftersom hon ändå hade massa extra arbete att göra pga oss. Jag kanske ska säga att anledningen till att alla var så förbannad var för att vi blev tillsagda att om inte exakt alla rester man har är inlämnade vid 11 så får man IG i de berörda kurserna.. Därav bärsärkargången. Efter mötet med Annikki får mandy en utskällning av en viss person. MOGET!!
Vi återgår till arbetet efter typ en halvtimmes pratade i telefon med våra föräldrar. I sista sekund fick jag och mandy hjälp av bästa Mats att fixa den där jävla ekonomidelen till årsredovisningen så jag och mandy fixade så vi iaf får G i UF. det är synd att folk inte vet vad ansvar betyder..
Nu känner jag ilskan komma igen mot vissa personer så tänker bara skriva lite kort..

Denna dag har bestått av bråk, tårar, svett, stress och psykbryt. Denna dag har jag också insett att det faktiskt finns personer som inte vet vad moral är. Dessa personer tror också att dom ska lyckas lura mig. Good luck girls!

Med det sagt säger jag godnatt efter den jobbigaste/sämsta fredagen i mitt liv. PUSS
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar