5 maj 2011

Moving forward..

känner mig lite duktig idag iaf.
Med ett prov klart, mina delar av årsredovisningen klara och APU-uppgifterna klara så fort jag får svar från Ica så har jag varit rätt aktiv idag.
Nu ska jag bara sammanfatta det jag skrivit ner om ångest och sen göra så gott jag kan på min UF-uppsats så är jag klar!!! Hoppas jag har tillräckligt mycket ork för att göra allt idag. Psykologin är iallafall ett måste.

Känner mig fan stolt över mig själv, har aldrig suttit såhär länge med skolarbete förut, men jag antar att jag bara vill få bort lite objekt ur huvudet. Allt som har med skolan att göra är en stor orsak till min dåliga sömn, tror jag iallafall. Så jag hoppas att det kan hjälpa om jag blir av med lite.
Otroligt glad att jag inte försov mig imorse också, då hade jag haft ett restprov att göra, IGEN, men nu försov jag mig ju inte så gissa om jag är nöjd?! Dessutom så gjorde jag ganska bra ifrån mig på ännu ett prov så det är ju lite extra plus i kanten hihi :)

När jag sammanfattat psykologin ska jag faktiskt resa på mig och göra ordning lite i lägenheten... något som jag är så otroligt trött på är att jag aldrig har orken, eller lusten för den delen, att hålla rent och snyggt här. Det är så mycket störningsmoment i min vardag och jag har så lite ork i kroppen så jag väljer att bara slappa när jag kommer hem.. men det måste bli ändring på det. Att lägenheten ser ut som skit påverkar även andra privata saker.. så ÄNDRING.. SNARAST!!

Nae, nu måste jag återgå till skolarbete om jag ska bli klar i år :)
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar