9 maj 2011

what is wrong with me?

min mens asså.. den är inte riktigt som den ska. Men jag tänker inte informera er mer om det! :)

Ligger hemma idag, mensvärk är inte det roligaste att ha när man ska till skolan. Ska strax klä på mig och gå till centrum en snabbis. Sen ska jag nog ta och byta om innan jag ger mig ut för en promenad. Eller, mer powerwalk tror jag. Funderar på om jag ska ta sträckan på 5 km eller den på 10... får nog bli femman. Tänkte köra halva jogging och halva pw. Men det återstår ju att se hur det blir med den saker ;)

Måste göra någonting åt lägenheten idag också, men jag har ju all tid i världen. Älskling började precis jobba och han slutar inte förrän halv 12 inatt, o när han är hemma så hoppas jag att jag är så utsliten så jag sover.. o då kan han ju inte klaga om det fortfarande är stökigt ;D haha needåå.. måste hinna med allt idag.
Så därför ska jag lämna er nu, pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar