28 februari 2011

Life's a bitch and then you die

jaa.. hade jag varit på naturkunskapen idag så gissar jag på att jag hade fått höra det utav (o)älskade lilla Ulrika. MEN, jag och Mandy kände att vi hellre ville vara hemma hos mig så det blev så.
Älskling sitter och spelar tv-spel, Mandy spelar på telefonen och jag ger er en uppdatering.
När Mandy åker sen ska jag ta och städa badrummet, såg igår att det är fullt med damm på konstiga ställen på toaletten från när Calle slipa spackel, så det ska bort idag. Sen ska jag till Ica och handla.. billig fläskfilé ;) måste köpa hem lite annat också..

Kom upp i tid imorse för en gångs skull också.. händer ju inte allt för ofta menar jag. Men jag har ju varit uppe tidigt hela lovet så det är väl antagligen därför..
Sitter här och garvar för mig själv nästan. Inser nu att jag och Calle kanske har ett icke sunt förhållande hahah.. idiotförklarar varandra varannan sekund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar