26 februari 2011

Am I the only one who can't sleep?

Legat i sängen drygt 40 minuter och funderat över så konstiga saker..
Det tyder bara på att jag inte kommer få så mycket sömn inatt så jag såg ingen mening med att ligga kvar bredvid min snarkande karl.. sitter i soffan istället och lyssnar på en kurrande katt.. och mage med för den delen. Kanske ska ta tummen ur röven och göra några mackor eller något...

Åter till tänkandet.. nu i efterhand så kan jag inte riktigt sätta fingret på vad det är jag legat och tänkt på egentligen.. lustigt det där. Ena sekunden tycker man att man har så himla mycket man funderar över och när man väl ska prata om det försvinner allting.. det enda jag vet säkert är allt om Millan.. och det kommer alltid vara så. Jag kommer alltid fundera över henne, min fina. Varför just hon? Vad fick henne egentligen att slutligen ta det steget? VAD?! Fan.. blir galen på detta.. Om allt bara kunnat vara som vanligt. Men icke sa nicke som alla vuxna säger.
Känt hela kvällen idag att det skulle bli såhär. Känt mig smådepp och inte pratat något när jag varit hos Andrina och Henka.. That's my life. My brain is always working..

Nae.. ska väl kolla runt lite på datorn sen lägga mig i sängen och mysa med katten.. någon gång kanske jag somnar.

Innan jag går så vill jag passa på att tacka en fin människa som skickade ett mail till mig för drygt en vecka sen. Om Du läser detta så vet Du vem Du är.. så TACK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar