4 februari 2011

Dag 2 - Min första kärlek

Jaa... min första kärlek. Om man ska ta människa så är det nog Stefan Norberg. Vi gick i samma klass från lekis till nian och jag tror jag var småkär i honom under hela tiden. Mycket mer finns det inte att säga om den saken :P
Men om man ska ta min första VERKLIGA kärlek så är det nog min nuvarande pojkvän, vi blev tsm 090508, men har varit isär ett par gånger sen dess pga olika saker, men kärleken till han är fortfarande lika stark. Det är han jag bor med nu och kommer flytta ihop med på riktigt inom några veckor. MUMS!

Nog om det... varför är jag en människa som alltid blir stoppad av de där människorna som går omkring lite här o var och ska informera om Gud? Det händer minst 2 gånger i månaden och det är jätteirriterande :O det spelar ju ingen roll om jag säger att jag inte tror på Gud för fem öre, dom fortsätter ju med sitt babbel ändå!!!! Fett irriterande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar