25 februari 2011

jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter

sådär ja. Nu har jag bytt ut "viktiga-papper-pärm". Satt in alla viktiga papper i ordning och sådär. Duktig tjej!

Nu står älskling i duschen, jag ska ta o platta mitt hår snart och mysa lite med katten innan vi ska iväg. Kvällen spenderas med Andrina och Henka + barn. Käka lite tacos och titta på film typ. Mys!
Imorgon blir jag lämnad ensam från tre till vem vet när så vad ska jag göra då? Lär väl bli tjugo blogginlägg, men vad gör det?!

Blir så jävla trött på Ekonomiskt bistånd. Vad är dom bra för? Visst jag får pengar.. men fan inte när jag behöver ha dom?! Det är andra månaden i rad som jag inte kan betala hyran i tid pga dom. Jag lämnar in papprena i tid. Men dom tar väl alla invandrare före såklart.. dumt att undra varför en själv alltid blir åsidosatt. Så fick minsann ringa hyresvärden idag och be om ursäkt. Men hon förstod och hon vet hur EB funkar.. hon tyckte mest synd om mig som tyvärr är beroende av dom.. Hoppas jag får jobb snart så jag slipper det här.
Nae... dags att fixa sig ist och sluta klaga?
Nu kom Shiva också och ska mysa haha...

puuuuuuuuuuuuuusss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar