16 februari 2011

I guess she wanted to be forever young

Sitter på bussen till praktiken. Ibland undrar jag hur jag egentligen orkar gå upp så tidigt som jag gör. Visst, försover mig ju ganska ofta men som i måndags var jag uppe kl sex för att tvätta?!
Äsch skitsamma xD
Imorgon är det sovmorgon iaf så jag slipper gå upp typ halv sju. SKÖNT!
Hoppas att jag kan ta hem min kisse nästa vecka eller veckan därpå. Har verkligen saknat att ha djur runt omkring mig. Men snart så :))))))
Lägenheten är ju förresten istortsett klar. Tapetseringen är kvar, det ska vi försöka få till i helgen. Sen får vi hem soffbord, sängbord och två hyllor (till köket) på lördag. Har vi tur får vi även tv-bänken då. Sen är alla möbler på plats. Sen är det bara lite småtjafs kvar :-D
Nu ska jag vila lite på bussen innan det är dags att vara effektiv ;-)
PUUUUUUUSSSSSS
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar