1 mars 2011

New shoes

Var i skolan i typ en halvtimme, gick ner på stan och handlade grejer till UF-mässan. Sen spenderade jag några timmar på stan med systeryster!
Och bara för att jag är så söt så delade hon med sig av lite pengar så jag fick med mig ett par nya skor hem. Det var på tiden!! Var flera månader sen jag köpte skor sist, buhu..
Glädjen varade dock inte så länge för mindre än två timmar senare ställde jag mig på en buss hem och blev trampad över fötterna av en liten skitig snorunge.. Men jag har nu stått i 20 minuter och gjort ett tappert försök att få dom rena.. hoppas det ser bra ut när det torkar.. eftersom dom var precis nya hade jag ju liksom inte hunnit komma hem och spraya dom med skydd så det är ju lite riskabelt att tvätta dom under rinnande vatten..

Såhär ser dom ut just nu:


















Med tanke på hur himla söta dom är.. och att dom inte är svarta.. så är det ännu mer smärtsamt att se bruna fläckar på dom när man tittar ner mot fötterna liksom :(
Men, tror jag fick bort det mesta.. hoppas jag iallafall!

Nu.. bara för att bestraffa min älskling lite, ska jag titta på Desperate Housewives. Så är det när man lämnar tjejen hemma med datorn :) mohahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar