15 februari 2011

Dag 7 - Min bästa vän

Jag har inte en bästa vän. Jag har tre, varav två i livet.

Camilla "Millan" Andersson - den absolut finaste människan jag någonsin mött. Tyvärr mådde hon så dåligt så hon inte såg någon annan utväg än att ta livet av sig... orättvist att en så ung tjej ska må så dåligt.
Millan och jag, vi delade allt med varandra. Även fast vi bara känt varandra sen vi började på gymnasiet så är/var vi så pass nära att man kunde tro att vi känt varandra hela livet. Första veckan tillsammans med Millan klickade vi verkligen direkt. Jag hade träffat en person som var så otroligt lik mig men ändå min raka motsats. Jag tog med henne på Rix FM festivalen och Augustifesten under den första veckan och där började vår starka vänskap. Efter det har vi gått igenom så otroligt mycket roliga, sjuka och samtidigt jobbiga saker, som bara har stärkt vår vänskap.
Millan, jag kommer alltid att ha dig inom mig. Jag kommer alltid att minnas alla våra knasiga stunder och allt vi har gjort tillsammans. Du kommer alltid vara den finaste för mig. <3

Sofia Finér - En vacker tös som jag känt sen jag gick i trean eller fyran på lågstadiet. Vi har också gått igenom så otrooooooligt mycket grejer tillsammans. Familjeproblem, killproblem, skolproblem, fester, fyllor osv osv osv osv. Det är nog du Sofia, som verkligen vet ALLT om mig. Det finns ingenting jag inte säger till dig. Visst, de senaste åren, under gymnasiet, har vi inte haft så jävla mycket kontakt pga olika saker, men jag har ändå känt att du har stått mig nära. Jag älskar dig fiiaplutten, du&ja föralltid <3

Alexandra Johansson - min fina flicka. Den söta blyga men helt sjukt knäppa tjejen som man inte kan bli annat än glad av att vara med. Vi har också känt varandra sen lågstadiet, men vi har haft en annorlunda vänskap. Vi har för det mesta varit vänner, dujagochfia <3, men ibland har vi varit isär o sådär.. men det var förr. Vi går fortfarande på sanmma skola, bara i olika klasser, och det är skönt att fortfarande ha en av sina bästa vänner i närheten. Vi har också gått igenom helt knäppa grejer, valborg förra året klår allt. Och våra utgångar och allt knäppt. Förra sommaren när vi spendera väldigt stor del av sommaren hemma hos mig med alla pojkar från Åby, och fina Millan såklart. Det var tider det haha. Jag hoppas verkligen att vi har många roliga år framför oss, dujagochfia <3.

Det är mina BÄSTA VÄNNER! Och bäst är dom också kan jag säga! Har alltid tid att prata om det är något, mina fina flickor. Nu ska vi bara se till att ses mer ofta!!!!

Millis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar