7 februari 2011

Camilla Andersson

När man trodde att livet var bra nu och man kunde få må bra för en gångs skull så kommer käftsmällen igen..
Strax innan 14:00 idag fick jag ett samtal från min bästa väns syster. Hon hade en dålig nyhet sa hon. Den nyheten var att min bästa vän, hennes lillasyster, hade tagit livet av sig imorse...
Hur tar man en sån nyhet?
Jag förstår inte att jag av alla, som hela livet haft skit, ska behöva gå igenom 3 dödsfall under loppet av ett år.. jag trodde att 2011 skulle bli ett bra år med ny lägenhet, studenten, jobb osv, men det sket sig i starten kan man säga..
Millan, min fina millan, jag kommer alltid att minnas dig, din och min tid tillsammans, allt som går att minnas.
Älskar dig min lilla fikusfitta <3
Vila i frid, 2011-02-07 <3
Published with Blogger-droid v1.6.6

1 kommentar:

  1. Livet är en kamp, prövningar hela tiden. Jag vet att du kommer klara av detta med, du har en ryggsäck som inte många unga tjejer har och det visar att du är en mycket stark kvinna!

    SvaraRadera