22 februari 2011

Såjaah!

Sådär, nu är lägenheten som ny, hehe!
Sitter i sängen och tittar på min fina katt som ligger under soffbordet och tittar tillbaka på mig haha.
Jag är så glad att jag besluta mig för att ta henne. Dels för att hon är så otroligt fin, men också för att hon är väldigt kelsjuk och tycker om att svansa omkring. Visst, man kommer säkert bli irriterad efter ett tag när hon ska ligga och leka med fötterna när man står och diskar o så, men vafan. Hon är ju ensam katt liksom.
Det blir stor skillnad för henne att komma från ett stort hus med 6 kattvänner till en lägenhet där hon blir ensam med bara mig och Calle. Men jag tror hon kommer trivas :)

Mycket snack om katten nu, men det gör inget :D

Snart kommer väl folket, Calle Ogge Nicole och Sebbe, så då blir det lite fika och sådär.. känner mig inte så jättesocial men vad ska man göra. Klart man vill att folk ska komma o titta hur fint det har blivit. Men när dom har dragit så blir det att slänga sig i soffan framför Desperate Housewives så ska Calle få laga mat till lilla mig hihihi.

Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar