18 februari 2011

Trassel

Efter en lååång dag ska jag och älskling se Trassel.
Har äntligen fått igång mitt bredband så vi tankade några filmer och sådär.

Började dagen med att dra till skolan för att skriva religionsprov om hinduism. Gick ganska bra ändå trots att jag typ inte har pluggat och inte varit med på en enda lektion när vi har jobbat med just hinduism. Poäng till mig :) efter det pratade jag lite med kuratorn och sådär.. hon undrade ju såklart hur det var med mig och så skulle hon prata om studenten, jobb o lägenhet osv. Typiskt henne kan man ju säga.
Efter det gick jag hem där älsklingen väntade. Blev lite chill hemma innan jag gick till mormor.
Vi åkte en sväng till City Gross där vi handlade hem lite käk o sådär. Sen blev det Rusta och ÖB, efter det hade jag helt plötsligt en dammsugare och grejer!

Kom hem, gick och hämtade ut mitt modem till bredbandet och sen handlade vi lite skit som vi ska ha i helgen. Kom hem, kände en malande värk i ryggen och insåg att min underbara vecka är på G. YEEEEY!
Please God, I want to be reborn as a boy. Can you do that for me? (A)

Aee.. nu ska jag bara mysa med min fina älskling. Imorgon väntar nämligen en aning hektisk dag. Ska gå upp tidigt för att traska till gamla lägenheten. Slänga ner det som är kvar i säckar och bära över det till nya lägenheten. Sen tillbaka för att påbörja flyttstädningen. Sen hem igen och umgås lite med Eva och Conny. De kommer hit med ett soffbord, ett sängbord och två hyllor. Blir en fika på det med lite prat osv.
Sen tillbaka till gamla lgh och försöka göra klart flyttstädningen medans älskling och hans vän tapetserar. Så jag kommer troligen hem till en underbart fin lägenhet :D inte för att den INTE skulle vara det nu... för det är den. Men tapeterna som ska upp kommer göra vårt place sååå snyggt! Hihi.. kanske lägger upp lite bilder någon dag på hur det har gått med renoveringen och sådär sen C började.. Har blivit en enorm förändring måste jag säga!

Nu blir det Trassel!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar