26 februari 2011

Trött

jaa.. eftersom jag inte fick någon blund inatt förrän framåt fem imorse, så är jag skapligt trött i huvudet. Sov dock några timmar efter att jag kommit hem från mormor, men det hjälpte tydligen inte..
Nu är jag iaf hemma från centrum, sprang dit för att köpa lite gott till mig själv men fick med mig lite skit till katten också. Lite godis som ska vara bra för tänderna och sen schampo. Så imorgon om hon har (o)tur så blir det en dusch för henne bara för att vänja henne vid vatten, mohahah..

Nu blir det, som alltid annars, en kväll med Desperate Housewives. Hinner jag så ser jag klart första säsongen ikväll, ska börja tanka den tredje också så den finns när jag sett klart säsong två ;)

Hoppas alla har haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll!
Puss i ljumsken :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar