28 februari 2011

Rädd för vatten..

.. är min katt. Och förmodligen hatar hon mig nu också haha. Litegrann iallafall. Hon fick ju sin dusch i förmiddags. Inte populärt måste jag nog säga.. Men tillslut insåg hon antagligen att hon inte skulle komma någonstans hur mycket hon är jamade så.. duschat har hon gjort!
Gjorde också ett misstag, jag och älskling, att låta henne gå ut på balkongen med koppel.. inget bra beslut det där. Hon ägnade kommande halvtimme åt att sitta vid balkongdörren och försöka ta sig ut. Stackars katt haha.. men hon vänjer sig väl.

Jag och min fining har varit extra tråkiga och spenderat hela kvällen framför Desperate Housewives. Så nu har vi plöjt igenom halva säsong två. Ska börja tanka säsong 3 imorgon när jag kommer hem från skolan! Viktigt det där ;D

Skolan ja.. gud vad jag INTE längtar. Fy fan. Bara jag tänker på det så undrar jag om jag inte ska ta och stanna hemma imorgon.. men vad tjänar jag på det? Ingenting! Så.. bara för att slippa höra min pojkväns tjat så får jag ju pallra mig upp till skolan ändå. Börjar tio istället för åtta, så det kan man ju se som något positivt kanske?!

Nae... nu ska Erina lägga sig i sängen och sova. Älsklingen är ute på en nattpromenad så han lär väl inte komma förrän om minst en halvtimme. Kanske får somna utan snark idag :)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar