19 februari 2011

Tapetsering pågår...

.. för fullt!
En vägg klar och lite mer än halva fondväggen! Snart ska pojkarna få en liten paus, C är nämligen nere vid centrum för att hämta käk åt dom. Sen är det bara att dom fortsätter!! ;) haha...

Tackar snälla Eva & Conny idag för det vi fått av dom idag. Soffbord, sängbord, tavla och lite småtjafs :) Sen var de snälla och skjutsade C till Eneby så vi fick hem vår TV-bänk också, så nu är alla stora möbler äntligen på plats!
Min eftermiddag har tillbringats i gamla lägenheten där jag har plockat och plockat och plockat. Har insett nu att jag faktiskt har en jävla massa skit jag inte använder!! Har två överfulla säckar med kläder, jackor, galgar etc. Dock är ju inte allt mitt, det mesta är ju faktiskt Calles kläder och sådär, men fyfan vad plats det tar :O
Sen har jag nog tömt på det mesta, slängt 8-10 påsar med skit som jag inte behöver ha och bl.a. en massa kvitton och sånt småskit som bara legat överallt typ. Så imorgon väntar själva städningen. Torka lister, dammsuga, dammtorka och moppa golv. YEEEY! Men sen så... då slipper jag springet fram och tillbaka och behöver enbart fokusera på min nya lägenhet :)))))))
Jag lovar, om det är någon som bryr sig, att jag ska lägga upp bilder på lägenheten när den är helt klar. Eller helt klar lär den ju aldrig bli för vi kommer alltid ha planer på saker vi vill göra om osv, men imorgon kommer det vara så klart det kan bli just nu, så då får ni bilder!
Gud vilken rörig text det blev nu kände jag, men det är antagligen bara jag som läser detta så jag förstår ju iaf vad det var jag ville få fram ;D

Nu ska jag fortsätta titta på när pojkarna fixar med tapeter hehe, PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar