5 februari 2011

Dag 3 - Mina föräldrar

Ja vart ska jag börja?
Min pappa dog 2006.
Då skulle han fylla 52 år. Han var halvt svensk och halvt romer (zigenare). Alltså är jag 25% zigenare och jag kan lova att dom dragen syns i mitt ansikte haha!
Iaf, han var väldigt intresserad av bilar, han hade en egen verkstad.
Ska jag vara ärlig vet jag inte så mycket mer än det. Hade ingen särskilt bra relation med han när han levde...

Min mamma, jaa? Just nu bor hon själv ute på landet med alla djur då alla vi barn bor på annat håll. Min mammas största intresse är hennes djur och hennes dator haha. Hon är lite av en ensamvarg efter alla år ensam nu, men har hon vänner där är hon väldigt social. Min relation har pendlat mellan skit, funkar och bra de senaste åren. Just nu hat vi en jättebra period, ciljer jag är jätteglad över. Men som sagt. Imorgon kan något hända och det blir skit igen :-P

Så.. det är väl allt jag vill säga om mina föräldrar...
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar