14 mars 2011

studiedag

detta är nog en av de värsta måndagarna i mitt liv tror jag. Tvingade mig själv att gå upp ur sängen 6.45 imorse för att vara hos tandläkaren 7.40. Där lagade jag ett av mina fyra hål, det största. Utan bedövning?! Well, jag har aldrig haft något stort hål förut så hur ska jag kunna veta om det behövs bedövning eller inte? Men jag körde iaf utan... kom hem runt halv 9 och gick och la mig och sov ett tag till. Vaknade till av att Billy kom hit... så då kunde jag lika gärna gå upp. Sjukt vad dåligt mitt humör var när jag vaknade.. men men.
Försökte få tag i min hyresvärd så jag får veta om jag kan åka och lämna in ansökan till ekonomiskt bistånd idag eller inte... behöver liksom ha en kopia på hyran och jag har inte fått någon ny.. eftersom jag har tremånaders-kontrakt så får jag 3 i taget och nu är det dags för de nya att komma, men eftersom de inte kom med posten idag så måste jag åka till kontoret och hämta det... borta vid Squash center.. kul liksom. Men vill man ha pengar får man väl anstränga sig lite antar jag (Y)

Så nu ska jag ringa Annika och se om hon har möjlighet att skjutsa mig till Malmstadens kontor om jag får tag i hyresvärden.. sen ska jag springa till banken.

puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar