18 mars 2011

begravning + bilolycka

yey vilken härlig fredag...
när det var ca 10 minuter kvar tills vi var framme vid kyrkan i Österåker så hände det alla varnat för såklart... vi började snurra och åkte av bilen. Tur i oturen att det gick bra iallafall. Vi gled ner bland en massa granar. Hade det gått fortare hade det kunnat gå illa, speciellt med mig och alexandra.. men jaa... det gick iaf bra. Men om jag fortfarande har ryggvärk imorgon så får jag väl åka upp till akuten.. jag läste på FB nyss att Elin tydligen har fått göra det.. stackars gumman!
Iaf, vi blev hämtade av en anhörig till Millan så vi var med på begravningen.. sen skjutsade en annan tillbaka oss till bilen för att se om han kunde dra upp den med sin JEEP men det såg han va omöjligt så han ringde bärgarn åt oss.. medans vi väntade på den så åkte vi till församlingshemmet och åt smörgåstårta. Sen åkte vi tillbaka när bärgarn ringde upp oss, väl framme höllt vi på att fastna med jeepen också haha... men vi kom iaf loss. Bilen var inte så svårt skadad den heller.. lite bucklor på passagerardörren och stänkskärmarna på samma sida var av.. men bättre det än att vi blev skadade :)

nu är snart maten klar, så den ska jag hugga in tillsammans med min älskling och Ogge..
Ha en fortsatt trevligt fredag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar