7 mars 2011

It's already been a month

ae har suttit ett tag och pluggat på provet som är imorgon. tröttnar snabbt så nu lägger jag ner det för stunden. Ska bara läsa igenom förklaringar på några ord ett par gånger och sen gå igenom uppgifterna med hjälp av facit så borde jag kunna få g på provet iaf.

Idag är det 1 månad sen min fina vän tog sitt beslut.. det känns okej. Men det är ändå jobbigt.. otroligt jobbigt. Om 11 dagar är det begravning.. hoppas jag kan gå på den!

Idag har också varit en dag då jag bara stört mig på människor, ovanligt haha ;) ae men vissa människor, nämner inga namn *harkel* A.A*harkel*, stör jag mig bara på så otroligt mycket. Usch för den människan, hon borde skjutas. Milt sagt :) ful som stryk är hon också för den delen. Puss på henne!

Ae.. nu ska jag klä på mig och gå till centrum. Sen mysa med mina bebisar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar