28 mars 2011

Mimmi istället för Millan

Millis, jag satt och läste på din systers blogg precis. Hon hade skrivit några rader om din dag. Det var lite småroligt att läsa, för jag kunde verkligen se dig framför mig, påväg att brista ut i skratt. Fina du <3

Har precis sett klart på My sister's keeper, helt underbart bra film. Jag blev så otroligt tagen och berörd. Jag fick mig en chans att tänka efter hur mycket jag verkligen älskar mina syskon. Vet inte vad jag skulle göra om jag var med om något sådant hemskt som filmen handlade om. Håller just nu på att ladda ner soundtracken till filmen, men det är ju fan inget folk som seedar så det tar ju ett tag.. funderar på att INTE orka vänta utan gå och lägga mig istället. Klockan är ju faktiskt snart halv 3 på natten och jag ska upp till skolan imorgon.. men idag är det en sån där kväll där jag bara tänker. Tänker på hur roligt du och jag hade haft det i fredags Millan, höra dig gapflabba och säga dina ord på sörmländska. Sånt jag alltid tyckte lät så otroligt kul.. antagligen tyckte du detsamma om min östgötska, men det var du och jag.. skrattade åt varandras egenheter.
Saknar dig ska du veta. Men jag har fattat att jag måste acceptera hur livet är nu och hur det kommer att vara. Jag kommer alltid ha dig vid min sida som en skugga av mig själv, för det är det mest naturliga för mig nu, du var min själsfrände. And you will always be....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar