31 mars 2011

fullt ös

det blev inget långt besök på skolan för mig idag. Orkade helt enkelt inte, så nu sitter jag här och laddar ner en film som verkar bra :)

Gäller att vila kroppen nu i typ 4 timmar tills det är dags att tvätta, något som verkligen tar på min kropp..
sen ska jag städa och dammsuga osv för att få bort så mycket katthår som möjligt, för imorgon kommer Calles mamma och Conny hit för att äta middag och så. Mycket trevligt!
På lördag ska jag åka med mormor ut till mamma, får även med mig en till katt hem, hihi! LÄNGTAR!!!
På lördagkväll så kommer förhoppningsvis Mandy och Jimmy hit för lite gott käk och sen får vi se vad vi hittar på efter det!
På söndag blir det en visit hemma hos Calles pappa för att fira att han fyller år på måndag. Så jaaa... fullt upp den lediga helgen. Men det är kul faktiskt, det blir tråkigt i längden att bara sitta och glo framför tv:n.

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar