9 mars 2011

prepare to die

skoldagen har endast bestått av förberedelser inför morgondagens UF-mässa. Så efter många olika idéer som alla var lika dåliga så bestämde vi oss för en (ang. hur vi ska fixa montern) och jaa.. eftersom alla var dåliga kan ni ju förstå hur resultatet blev?! dåligt..
men jag orkar inte bry mig. enda anledningen till att jag fortsätter jobba med det här är för att jag vill ha betyget i UF.. inget annat. Skiter fullständigt i om vi inte lyckas sälja alla påsar vi har kvar, 17 st tror jag, av 80. Men men.. UF gör mig på dåligt humör :) så bara det faktum att vi ska spendera hela morgondagen från 8.30 - ca 21.00 med UF gör mig spyfärdig.. men vad ska man göra?

Jag tog en liten powernap när jag kommer hem och nu har tydligen älskling bestämt att det var hans tur för han ligger i soffan o sover.. söt som han är. Ska snart väcka honom genom att sätta igång och städa, mohaha..

Om jag orkar så kan jag uppdatera med bilder under dagen imorgon så ni får se vad jag styr med :)
tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar