21 mars 2011

måndag

är det nu jag ska säga "fan vilken härlig måndag"?
fast nae.. tror inte det va?! Började dagen med att försova mig.. så på mindre än 10 minuter var jag hos tandläkaren. Ibland kan det ju vara tur att bo så pass nära.. kom dit och fick bedövning som inte hjälpte ett dugg.. blev alltså en kvarts smärta för att vakna till liv!
Var hemma typ hela förmiddagen, framåt två någon gång så gick jag till skolan för att hämta marknadsföringsböckerna och lite papper, sen mötte jag älskling och vi gick ner på stan. Lämnade mina nyinköpta skor på lagning... hur bra är det att sulorna lossnar efter några få gångers användande??
Iaf.. älsk köpte två par byxor också, det var på tiden kan man ju säga. Sen träffa vi Tyjo o satt o snacka med han lite om fredag. Fan.. det ska bli så jävla kul :D ser faktiskt fram emot det litegranna. Kommer bli ett stort gäng förhoppningsvis, men det är bara kul :)

Nu är det dags för lilla mig att öppna skolböckerna och plugga inför morgondagen.. restprov in my heart liksom :)

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar