12 mars 2011

I may be bad but I'm perfectly good at it

I have a new favourite! Rihanna - S&M, check it out at youtube!

nu har pojken och hans vän intagit soffposition framför x-boxet. Trevlig dag :)
Kl 17 ska jag över till gamla lägenheten och kolla över lite grejer.. innan det antar jag att det blir några avsnitt av DH. Är inne på säsong 5 nu... kanske rentav blir så att jag får fortsätta kolla på tv:n sen när jag har kommit ifatt.

Vaknade halv åtta imorse med världens solstrålar i ansiktet. Det var ju både positivt och negativt. Negativt för att klockan var just halv åtta... positivt för att det verkligen känns som att våren är påväg nu :)
Satt på balkongen förut med en capri-sonne och en cigg, med solglasögonen på. LOVELY <3

ae nu ska jag kolla på DH,  hörs ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar