17 mars 2011

snöstorm

jaha... ska Gud fortsätta jävlas med mig eller är det bara SMHI som har fått tuppjuck?
hoppas på det sistnämnda... nu har SMHI utfärdat en klass 1 varning inför morgondagen om snöstorm, blixthalka och allt dåligt som kan hända just imorgon. VARFÖR IMORGON???? I vilket fall åker vi till begravningen ändå, dåligt väder stoppar oss inte i första taget. Hoppas bara att det inte är så dåligt väder så vi måste åka skitsakta för då är det inte ens säkert att vi hinner dit..

I vilket fall. Känner att jag varit aktiv och duktig hela dagen. Började med veckans andra tandläkarbesök idag, 7:40. Eftersom jag fick bedövning idag så var jag hemma från skolan till ca 11. Var sen på alla lektioner resten av dagen. Helt otroligt! När vi slutade tog jag och Mandy en promenad ner på stan, på vägen ner stötte vi på vår religionslärare som var söt och talade om för mig att jag var typ den enda som låg i fas av alla i klassen. Hur underbart var inte det att höra då?!
Gick omkring på stan lite, åt chicken kebab och åkte sen hem. Älskling och jag köpte hem pizza som jag gjorde ordning. Pizza som man gör själv alltså :P

Nu ska jag och mitt hjärta se på Desperate Housewives och äta gottit. Sen ska jag försöka sova så gott jag kan så jag är utvilad inför morgondagen.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar