30 april 2011

Valborgsmässoafton

Livet är inte så illa när man vet vart man har sina nära & kära, när allt rullar på och när man mår lagom bra.
Synd att livet inte är så.

Sitt/ligger i soffan hemma med kissekatterna, det som har varit mest roligt denna kväll har varit att se Shiva hugga efter vattnet när jag satte på vattenkranen, haha. Sötnosen!
Calle är med Nicole o några fler ute i Krokek, jag hade väl planer på att vara med sis eller hänga med ut till Jimmy med Gurra o Robin.. men ingenting känns kul. Inte idag... det skulle varit du & jag idag min vän. Förra årets valborgsmässoafton var så underbart, lite minnesluckor här och var men vad gjorde det när vi ändå var med varandra? Suck...

Ser fram emot en lång, osocial kväll utan sms framför en film eller GG, med mina chips, min coca-cola & mina cigaretter. That's how I spend my saturday..
Synd o klaga, jag hade ju kunnat hänga med C, men vill man inte åka iväg från sina djur och sitt hem över natten så vill man inte. Sen hur man prioriterar är ju upp till var och en.

synd att jag inte har några bilder från förra året kvar att drömma mig bort till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar