20 april 2011

Ad astra per aspera

ja ett långt avbrott från bloggandet igen.. vet inte vad det är med mig?

Har iaf precis kommit hem från praktiken. Jaa, jag vet att jag har lov, men åkte ju hem tidigare förra veckan för jag inte mådde bra så jag var där idag för att ta igen ett par timmar. Inte för att det spelar någon större roll, men tycker man om stället så gör det ju ingenting :)

Sitter i soffan och väntar på att min älskade ska komma hem. Idag har han beställt romantisk middag och mys för hela slanten, så hoppas att det blir av haha. Vi har ju en vana att bara lägga oss o dega i soffan tills det är dags att sova...

Kanske ska uppdatera er lite angående helgen?!
I fredags var ju som sagt Billy och Nicole här för middag och film. Blev inte mycket mer än just det. Jag och Calle var iaf ganska sega så vi satt mest o glodde haha, men det var trevligt med lite sällskap ändå! :)
I lördags var vi hemma hela dagen fram tills kvällen, då åkte vi till Andrina och Henka + barn för att käka lite god mat och glo på film med dom. Trevlig kväll måste jag säga :) senare på natten när vi åkte hem kom älsklings mamma och sov hos oss :)
Söndagen tillbringades i lägenheten i stillan ro. Skönt avslut på en hektisk vecka!

I måndags var jag i skolan och gjorde tre restprov, tror det gick ganska okej. Borde få G iaf.. eller G- kanske som Annikki tycker om att sätta på mina prov haha.. Sen var jag hemma resten av dagen, igår (tisdag) åkte jag hem till syrran och umgicks med henne och min älskade systerson! Vi åkte ner en sväng på stan för att glo lite. Efter ett tag mötte jag upp min älskling när han kom hem från praktiken, Andrina och Basse åkte hem o vi två gick till O´learys o drack öl (eller aah.. jag drack cola såklart)
I måndags stekte jag även på balkongen några timmar. Röd som en coca-cola burk blev jag på bröstet, men det gör ju ingenting hehe. Har fått lite färg i ansiktet äntligen, slipper man vara kritvit. Men mycket är det inte... aja nu ska jag sluta klaga..
Tänkte bjuda på lite bilder. Ska även göra ett till inlägg och fortsätta på "bild-listan".


Finisen Basse. Förstår inte hur han fick sitt face sådär haha!

Fina Nova

The sun is shining in my face

Mums :)

Katterna tycker det är lagom skönt i detta väder kan jag lova!

Älskade syster och systerson

Finisen Sebastian

Älskling blev som ett barn när han fick sin efterlängtade öl haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar