12 april 2011

tough week!

ja men gud vad bra start på pluggandet...
kommer inte in på den där satans edu:mailen.
Hur irriterande är inte det då???????????????????????????
Aja.... då uppdaterar jag er lite med mitt roliga liv, höhö.
Kom precis hem från EB, så nu medans jag väntar på att den där skiten kanske börjar fungera igen så tänkte jag samla ihop all tvätt inför imorgon och ställa fram det. Sen tina bacon så jag kan göra mat åt mig själv och matlådor åt min karl (höhö Carl).
Sen är jag redo för detta igen... jag bara måste fixa alla måsten den här veckan!
Nationella prov, restprov, tvätt, praktik, åka till morfar osv osv osv.
Längtar oerhört mycket till helgen!
Eller nae.. för nu kom jag på att jag kommer ägna denna helg åt mer plugg eftersom jag har tre restprov på måndag. Hihi, jag älskar livet :)))))))))))))))))))))))




Detta:
är vad som får mig att stå ut.
Min pojkvän och mina andra älsklingar.. katterna.
Visserligen så är inte Shiva med på bild men nu fick det bli såhär!

CIAAOOOOOOOOOOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar