2 april 2011

sometimes I'm tired of feeling this way..

har varit en lång dag för min kropp känner jag.
Gick upp vid typ kvart över nio... tog det lugnt till 10, gick till centrum och köpte hålkaka och sen åkte jag och mormor ut till mamma. Väl där åt vi frukost, sen gick jag ut för att börja ta hand om all hundskit i trädgården. Fyfan vilket negergöra.... efter ett tag var det dags för middagen så då blev det en kort paus för det, och sen på skiten igen, hehe bokstavligt talat.. Blev inte klar med allt hur mycket jag än kämpade men det ser ju iaf bättre ut..

Väl hemma med den nya katten så har jag mest chillat. Jag, älsk och Jimmy tog en sväng till centrum för att handla lite till maten vi lagat, hemmagjorda hamburgare, MUMS. Mandy skulle ju som sagt också kommit men något kom tydligen ivägen..

Nu sitter iaf pojkarna och spelar xbox 360, ovanligt?!
Vet inte riktigt vad jag ska göra... nya katten (hon har inte fått något namn än) ligger i sängen med mig, rädd som ett as för Shiva...stackarn. Men ska väl slänga på någon film eller något tills dom bestämt sig för att spela klart så vi kan svulla chips, dipp, Geisha och coca-cola!

Ha en trevlig lördagskväll sötnosar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar