7 april 2011

prommis med mormors stavar

fy tusan!
kom precis in från en promenad på en halvtimme. JOBBIGT! Gick nämligen över till mormor och lånade hennes gåstavar för lite extra motion.. blir ju att man rör mer på hela kroppen med dom.. o det kändes. När jag var nästan hemma igen orkade jag knappt lyfta på stavarna.. haha sämst! Men så är det när man inte rör sig så mycket nu för tiden. Men uppfriskande jag kan lova att det var!
Kom in på någon gångväg som jag inte visste fanns, var en rätt mysig sträcka med ett område med en massa små sommarhus (kommer ej ihåg vad det heter egentligen, kolonilott?) och på andra sidan rann en ganska stor bäck där en massa änder gick. Eller om det var ankor? äsch skitsamma. Mysigt var det iallafall :) Om jag orkar imorgon, när jag kommit hem från mamma, så ska jag nog ta samma runda igen och gå lite längre då!

Nu ligger jag i sängen och väntar på att ugnen ska bli varm, idag blir det buffalo wings och någon slags potatisgrej till middag! Tar nog lite cremé bonjour till det :D


kan ju inte påstå att bäcken var så himla mysig..men ändå :D

härligt!
tänkte bjuda på en superfräsch bild så ni vet hur jag ser ut i käften nu! haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar