10 april 2011

I've been waitin' on a Sunday morning

fast det har jag ju inte..
lugn dag idag typ.. varit på lite kasst humör men det får man väl när det är skola kommande dag?

Träffade lillsyrran förut som köpte min mobil, nice att bli av med den! Tog en sväng på HC med älskling, köpte en till kattlåda och ny kattsand för att se om Stina kan sluta skita i duschen nu... sjukt irriterande.

Sen blev det tvätt för hela slanten, visserligen så tvättade jag bara underkläder idag eftersom vi missa en del av tvättiden, men ändå. Dock så fucka den ena maskinen upp sig så jag fick stå och tvätta allt i den maskinen fär hand.. aja. Det ordnade sig ju tillslut.

Calle fick ta en sväng till akuten och AVA för att besöka sin farmor.. mer än så går jag inte in på.
Han kom hem tillsammans med Billy så han var här ett tag o chilla lite..
Nu har vi råttan, aka Ogge, här o ska käka mat med oss. Alltid lika trevligt...

har inget vettigt att skriva idag direkt så jag kör ett inlägg till med en ny bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar