11 april 2011

Krogvett!

Kör ett inlägg innan jag ska springa iväg till sjukgymnasten!
Kom upp i tid till skolan idag iaf, började dagen med att göra ingenting. Satt igenom en lektion bara. Sen hade vi lunch, kyckling och currysås, fyfan.. värsta versionen av den maträtten jag någonsin ätit!
Efter det hade vi labb.. haha fyfan vad vidrigt :( idag skulle vi undersöka om det blev någon skillnad på vaniljkräm med saliv i och vaniljkräm utan saliv i.. Mandy fick sitta och spotta i en pappersmugg hahah!

Sen blev det krogvett för hela slanten! Ytterst intressant.. not. Men ganska kul :)

Nu sitter jag här hemma i soffan, sprang in på banken innan jag gick hem för att göra kontoutdrag. Kl 15 ska jag vara hos sjukgymnasten, får se vad hon säger idag. Ska se om jag kan få något intyg därifrån att simning kan hjälpa mig att få mindre ont i kroppen... skitsamma.

Nu ska jag gå på toaletten och röka en snabbis innan jag drar. PUSSHEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar