15 april 2011

Tja!

Länge sen huh?
Inte såååå länge sen kanske men har inte blivit så värst intensiv bloggning på några dagar. Jag har helt enkelt inte haft tiden eller orken. Men jag har ju knappt några läsare så det gör ju inget :)

Drog lite tidigare från skolan idag, kände inte att det var nödvändigt för mig att sitta på svenskalektionen och göra ingenting när jag ändå vet att jag kommer få IG i den kursen, tjoho!
Har dock något positivt att tala om angående skolan. Jag är klar med religionen istortsett. Nu håller vi på med ett samarbete med naturkunskapen men de delar som enbart hör till religionen är jag klar med nu och alla prov har jag gjort! SÅ JÄVLA SKÖNT!!!! Elisabeth är en underbar lärare!

Måste säga att det är alltid lika underbart att komma hem hur sur eller arg man än är, som jag har en vana att vara när jag kommer hem?! Innanför dörren sitter nämligen alltid mina små kissar och väntar på en. Så söta hihi..

Nu ska jag ta tummen ur ****** och städa ordning lägenheten. Ikväll väntas det god mat & bra film med Billy & Nicole som gäster, trevligt! Måste bara bestämma vad vi ska äta, några förslag?

Finisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar