7 april 2011

kedja

japp. Underbar dag? Haha njaa.. det går väl att diskutera!
Försov mig idag då, bra Erina (Y) Men var i skolan i ca en timme, pratade lite med Niklas inför NP och med Tove inför psykologiuppgiften..
Tänkte berätta för er hur nästa vecka ser ut för mig:
Måndag: "Krogvett" föreläsning med väktare från krogen. Sjukgymnasten.
Tisdag: UF-prov
Onsdag: Praktik
Torsdag: Nationella Prov i svenska. Restprov i handel
Fredag: Deadline för UF-uppsats.

Veckan efter det är det påsklov, SKÖNT! Dock börjar det med ännu fler restprov för mig direkt på måndagsmorgonen.. menmen. Jag hoppas bara att jag håller kvar tanken att göra dom så jag inte skiter i det. För då kan jag säga goodbye till mina handelsbetyg totalt..

Har varit hos tandläkaren idag också, bytte båge däruppe och fick även "kedja" istället för vanliga snoddar.. inte så farligt. Det var värre när dom bytte bågar och grejer på nedre tandställningen, då gjorde det riktigt ont i flera dagar efter varje besök. Nu när de styr och ställer däruppe är det inte alls lika farligt *happyface*

Håller just nu på att skriva på APU-uppgiften. Visserligen ska den inte vara inlämnad förrän i maj men det är det enklaste jag har att jobba på nu så det känns bäst att börja på det så jag är av med det. Sen ska jag börja kolla lite på en hemsida om ångest, det är nämligen det min slutuppgift i psykologi ska handla om. Jag ska fördjupa mig i ämnet ångest, det passar mig bra eftersom det går i min familj.

Lägger in en till bild till "bild-listan" nu direkt så har ni något nytt att kolla på hehe..
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar