20 juni 2011

som en dans på månen flyger jag omkring

vad kom den rubriken ifrån? haha!

Sitter iaf själv i lägenheten sen ett tag tillbaka. Min fina har dragit iväg till jobbet, det är ju dags nu igen. En vecka med oändligt långa kvällar i ensamhet. Haha deprimerande är väl rätta ordet för mig nu!

Ae, jag ska faktiskt vara duktig idag har jag tänkt.. Ska städa! När jag är klar med det jag gör nu (hemlis) så ska jag sätta mig ner och skriva en "to do-lista" så jag vet i vilken ordning jag ska göra allt. MYCKET enklare! Det var mitt tips för idag.

Har inte så mycket att skriva nu för tiden... de senaste dagarna har varit rätt så händelselösa. Men kan förresten berätta att jag har bokat "träff" med butikschefen över Ica Kvantum i Hageby, till nästa vecka, för att visa att jag är intresserad av jobb ^^ duktig tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar