9 juni 2011

mösspåtagning

Ja nu sitter den där! Eller aa inte just nu, men under större delen av min vakna tid den här veckan har jag en fin mössa på mig!
Den här dagen har varit ganska Nice. Började med mösspåtagning. Sen blev det stan ett tag, åkte hem, hälsade på lilla mormor, gick hem o fixade till mig lite o åkte till Mandy sen. Där blev det käk, bad, musik och en jävla massa snack. Mandy bjöd som vanligt på sin bästa sida! Vid 10 blev det Hugo och det var skönt att återse det stället, sjukt mycket folk! Såg några gamla ansikten också. Stötte på några favoriter såklart.. Den värsta vände när hon såg mig :-) det är så det ska va! Blev en bitchslap på en äcklig kille också, då har kvällen fullbordad. Drog hem skapligt så nu ska jag dyka ner i min underbart sköna säng :-) PUSS PÅ ER
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar