16 juni 2011

onsdag-torsdag

såjah! Nu har jag yttepytte tid att lägga på detta...
Kan börja berätta att i onsdags så var lilla jag och Mandy ute, kl 2 drog vi hemåt. Kl 3 stod vi innanför dörren och jag tror att vi somnade lika fort båda två. Meningen var att vi skulle ha dygnat men det orkade vi inte. Jag sov i ca 2 timmar, gick upp runt halv sex imorse och gick omkring död. Men jag mådde superbra ändå haha, not... Sen gick vi till skolan för champagnefrukost men vi orkade inte det så vi låg i en stor soffa i skolan istället. Vid typ halv nio gick vi till Renströmmen för skolavslutning. Marcherade därifrån till skolan med alla andra som tog studenten idag. Väl framme fick vi fika och våra betyg. Sen var det mat, som inte var speciellt god.... INTE ENS IDAG :(..... sen skulle vi till klassrummet igen och få rosor och vänta på att vi skulle springa ut. Efter själva utspringet åkte jag hem och var hemma en liten stund innan jag gick till mormor. Vi åkte ut till husby där vi mötte mamma och väntade på att Melle, Tobbe, Melvin och Maja skulle komma. När de hade kommit fick jag en söt present och en blomma, sen beställde vi käk. Ett tag efter att vi hade ätit skulle Melle o dom iväg till mamma för att kolla på en grej så jag och mormor åkte hem igen. Nu ligger jag här i soffan igen och VET att om mindre än en och en halvtimme ska jag vara på stan för att möta upp mandy... HAHA jag är helt nykter :( bäst att jag sätter fart. På med musiken BERRA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar